Ik zag een artikel op de webshop vorige week dat er nu niet meer is. Hoe komt dat?
Wanneer je een product niet meer vindt op onze webshop betekent dit waarschijnlijk dat het niet meer op voorraad is. Sommige artikelen komen wel terug, dus je kan ons altijd mailen i.v.m. eventuele info.
Mag ik mijn juwelen aanhouden?
Dat hangt af uit welk soort materiaal je juweel bestaat. Voor meer info kijk bij ‘careguide juwelen’.
Hoeveel werkdagen na mijn bestelling komt mijn pakje toe?
We proberen je pakketje de dag van de bestelling te behandelen en te versturen, tenzij er een fout is met je bestelling waardoor we eerst in contact met je komen via mail.
Je pakketje wordt met Bpost verzonden. Je pakketje kan de volgende werkdag al in je bus zitten, maar reken op een 2 à 3 werkdagen. Je krijgt een track&trace code van Bpost zodra je bestelling bij hun is geleverd, zo kan je je bestelling volgen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja hoor! Bij het afrekenen kan je op ‘afhalen’ drukken. Van zodra je bestelling is afgerond beginnen we met je order.
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten zijn 6 euro. Vanaf 75 euro wordt je bestelling automatisch gratis verzonden, behalve indien je bestelling enkel soldenartikel(en) zijn.
Meer informatie vind je bij ‘verzenden‘.
Kan ik mijn artikel terugsturen?
Ja hoor, je hebt max 14 kalenderdagen de tijd. De specifieke voorwaarden vind je bij ‘terugsturen’.
Ben ik allergisch aan jullie juwelen?
Ons hele assortiment juwelen zijn nikkelvrij. Wanneer je een allergische reactie aan bv. je oor krijgt komt dit meestal omdat het juweel nikkel bevat. Een kleine groep mensen zijn soms allergisch koper, wat in juwelen met messing zit.