Faq

FAQ

Hoe worden de cadeaubonnen geleverd?

Bij een online aankoop op onze webshop van een cadeaubon wordt deze zonder verzendkost opgestuurd.

Wil je de cadeaubon naar het adres van de ontvanger direct versturen? Dan klik je ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. Dan wordt de cadeaubon zonder aankoopbewijs verstuurd.

 

Kan ik mijn cadeaubon valideren op de webshop?

Jammer genoeg niet. Maar niet getreurd! Je kan ons altijd een mailtje sturen en zo kunnen we je bestelling verder behandelen!

 

Betekent ‘op voorraad’ op de webshop ook op voorraad in de winkel?

Ja! Alles wat op voorraad staat online moet in principe ook in de winkel liggen. Door stockfoutjes in ons systeem kan het soms wel gebeuren dat het artikel toch niet meer beschikbaar is. Dan contacteren we je via mail en heb je de keuze of je een ander artikel wil kiezen of het bedrag teruggestort krijgt.

 

Staan alle artikelen in de winkel ook op de webshop?

Niet elk product dat we verkopen in onze winkel staat op onze webshop. Zoek je naar een artikel maar vind je het niet? Je mag ons gerust mailen, we zorgen voor een zo snel mogelijk antwoord!

 

Wat betekent ‘beschikbaar via nabestelling’?

Dit betekent dat het product niet fysiek aanwezig is in onze winkel. Nabestelling staat enkel bij items die we snel geleverd kunnen krijgen. Wanneer de bestelling is afgerond sturen we je een mail hoelang het ongeveer zal duren tot het bestelde item bij jou zal geraken.

 

Waarom kan ik het product maar 1 keer kopen?

Kan je bij het afrekenen het aantal meer 1 keer aanklikken? Dat wil zeggen dat we nog maar 1 stuk hebben van het product.

Let op! Bij producten die ook besteld kunnen worden via nabestelling klopt dit niet.

 

Ik zag een artikel op de webshop vorige week dat er nu niet meer is. Hoe komt dat?

Wanneer je een product niet meer vindt op onze webshop betekent dit waarschijnlijk dat het niet meer op voorraad is. Sommige artikelen komen wel terug, dus je kan ons altijd mailen i.v.m. eventuele info.

 

Mag ik mijn juwelen aanhouden?

Dat hangt af uit welk soort materiaal je juweel bestaat. Voor meer info kijk bij ‘careguide juwelen’ (link naar careguide juwelen)

 

Hoeveel werkdagen na mijn bestelling komt mijn pakje toe?

We proberen je pakketje de dag van de bestelling te behandelen en te versturen, tenzij er een fout is met je bestelling waardoor we eerst in contact met je komen via mail.

Je pakketje wordt met Bpost verzonden. Je pakketje kan de volgende werkdag al in je bus zitten, maar reken op een 2 à 3 werkdagen. Je krijgt een track&trace code van Bpost zodra je bestelling bij hun is geleverd, zo kan je je bestelling volgen.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja hoor! Bij het afrekenen kan je op ‘afhalen’ drukken. Van zodra je bestelling is afgerond beginnen we met je order.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn 6 euro. Vanaf 75 euro wordt je bestelling automatisch gratis verzonden, behalve indien je bestelling enkel soldenartikel(en) zijn.

Meer informatie vind je bij verzenden. (link naar ‘verzenden’)

 

Kan ik mijn artikel terugsturen?

Ja hoor, je hebt max 14 kalenderdagen de tijd. De specifieke voorwaarden vind je bij ‘terugsturen’. (link naar ‘terugsturen’)

 

Ben ik allergisch aan jullie juwelen?

Ons hele assortiment juwelen zijn nikkelvrij. Wanneer je een allergische reactie aan bv. je oor krijgt komt dit meestal omdat het juweel nikkel bevat. Een kleine groep mensen zijn soms allergisch koper, wat in juwelen met messing zit.